maanantai 9. syyskuuta 2013

Tsadaa!! Blogin ensimmäinen mimmi!!

Moi!!!

On niin siistii päästä kirjottamaan tähän blogiin nyt ihan ensimmäisenä mimminä :)

Mä alotin autokoulun pari kuukautta sitten ja oon ollu ihan täpinöissä. Autolla ajaminen onkin tosi siistiä! Mulla on tosi kiva ja komee autokouluope, joka on mua reilu parikymmentä vuotta vanhempi. Se on ihan älyttömän flirtti tyyppi ja mä oon flirttaillu sille ihan täysillä takasin ;) Se on kyllä varattu mies, mutta kai sitä saa vähän ajotunteja eroottisella latauksella piristää ;)

Mä en oo aikasemmin edes huomannu, miten kiinnostavia vanhemmat miehet onkaan!! Mutta nyt mä oon ihan niitten lumoissa :D Musta on tosi kiihottavaa huomata, miten vanhemmat miehet kattoo mua sillä silmällä ;) Ja mielelläni sitten annankin niille vähän jotain herkkua vaikka vilauttamalla vähän pikkareita minihameen alta...

Mun villi unelma oliskin, et tapaisin jonkun kivan miehen, jonka kanssa voisin päästä vähän pidemmälleki ku flirttailuasteelle ;) Jotenki tä ihanan aurinkoinen ja lämmin syksy on saanu mut ihan kuumaks!

Nyt tää villikissa alkaa taas valmistautuu ajotunnille, kohta sitä taas mennään... 

Ps. Voit laittaa mulle viestii, jos sua vaikka kiinnostais opettaa mulle jotain muuta? ;) Kirjallisetki tulossa ja sparraajaa tarvittais... :D

Terkuin Filippa, 18v

******************************************************************************
Voit lähettää tytölle viestin tekstaamalla FILIPPA ja oma viestisi hänelle numeroon 179300 (2.5e)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti