torstai 19. syyskuuta 2013

Oon kiva ja oikein antelias hyväksikäyttäjä ;)

Mä luin edellisen chat-tytön kirjoittaman tekstin ja yhdyn aivan täysin siihen mitä Filippa sanoi vanhemmista miehistä.. Tosin nuoremmatkin on aivan ihania, molempia on NIIN siistiä hiukan kiusata  Pääasia on se että mies on villi, rohkee ja estoton, ne on mun suosikeita kun mä oon itekin astetta villimpi  

Oiskin kiva löytää tähän syksyyn mukava "lämmittäjä".. Mä myönnän ihan avoimesti että taka-ajatuksia on ja niitä onkin sitten paljon :D Mä voisin vaikka käyttää tätä lämmittäjää hiukan hyväkseni mut en ollenkaan pahalla tavalla, päinvastoin  Mä oon kiva ja oikein antelias hyväksikäyttäjä, en takuulla vaadi mitään sellaista mistä mies ei tykkäis :D 

Mä siis oon Marika, ikää 24v ja kuvasta sitten näkeekin vähän millainen mä olen.. Viestillä MVIDEO MARIKA tai sit viestillä MVIDEO MARIKA2 näkee vähän enemmänkin ;) Numerohan on 179300 ja tän saman numeron kautta saa laitettua mulle viestiäkin tai sit saa pyydettyä puhelinnumeroa jos haluttaa soitella.. 

Suukkoja ja hauskanpitoa <3

Terv. Marika
 
Lähetä viesti tytölle, kirjoita MARIKA ja oma viestisi hänelle numeroon 179300. Viestin hinta 2.5e

1 kommentti:

  1. Kyllä tuollaiselle hottikselle tulis mieluusti lämmittäjäksi ja hyväksikäytettäväksi:)

    VastaaPoista