torstai 19. kesäkuuta 2014

Nuorempaa kestävää miestä kun sais..

Juhannus tulossa ja minä täällä olen vielä yksin, entä sinä ? Olisi kyllä aivan ihanaa jos minulle löytäisin näin juhannusheilana ;) Olen hellyydestä ja läheisyydestä nauttiva vanhempi aikuinen nainen. Sinun ikälläsi ei ole kovasti väliä..
Nuoremmat on niin kovia paneskelemaan ja niin usein.. Ajatus jo nuoremmasta miehestä sängyssäni saa alapääni kostumaan.. Olisin niin innoissani ja halukkaasti mukana, että et varmasti jäisi kylmäksi, minun käsittelyssäni.. Kokeillaanko ?
Vaikka olenkin jo vanhempi nainen, niin pilluni on hyvässä kunnossa, tiukkakin vielä. Nautin suunnattomasti molemminpuoleisesta suuseksistä ja haluan että sinä nauttisit ahnaista huulistani munallasi ja samalla minä saisin nauttia sinun huulista vitullani, ihana ajatus, eikö ? Tarjolla on myös kaunis pyöreä peppuni, jota mielelläni levittelen ja esittelen sinulle estoitta.. Kyllä tässä kuumenee koko nainen tätä kirjoittaessa, kyllä minä tarvitsen miestä..  Oletko sinä minun juhannus-seurani ?? t.ULPU
Tavoitat Ulpun tekstiviestillä, lähetä ULPU ja oma viestisi hänelle numeroon 179300 (2.5e).
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti